Kariéra

Kariéra

Do svého týmu hledáme kolegu/kolegyni, který pro naše nájemní nemovitosti zajistí vše, co si budou žádat. Máme super kolektiv, který velmi ochotně přijme nového člena, kterého bychom tu však chtěli mít co nejdéle – dlouhodobá spolupráce je u nás podmínkou.

Rádi bychom, aby Vás práce naplňovala a cítili jste, že přispíváte svým dílem k výsledku společnosti, abyste se v našem kolektivu cítili skvěte, a sami jste také spoluvytvářeli příjemnou atmosféru.

Náplň práce

  • Kontrola objektů co do technického stavu (pořizování reportů, fotografií, evidence a řešení závad)
  • Zajištění stálé obsazenosti bytů/domů (předávání, přebírání bytů, komunikace s lokálním správcem)
  • Starost o „chod“ nemovitostí (od zajištění energií/odpadů/pojistných smluv po uspokojivý technický stav)
  • Komunikace se státními orgány, dodavateli, stavebními firmami, nájemníky („stížnosti“, těžkosti, platební morálka aj.)
  • Přepis energií (zejm. elektřina, plyn)
  • Řešení havarijních stavů a krizových situací
  • Poptávková řízení na dílčí opravy, dohled nad menšími opravami
  • Likvidace pojistných událostí
  • Zajištění a evidence veškerých revizí, PENB aj.
  • Administrativní evidence objektů (aktualizace veškerých informací o objektech)
  • Účast na schůzích SVJ, komunikace s členy těchto společenství

Požadujeme

  • Hledáme typického realizátora, tzn. člověka, který se nebrání široké škále různorodých úkolů, uvítá stále se objevující výzvy (těch může být u nájemních nemovitostí celá řada), které bude umět řešit a hlavně je dotahovat do konce.
  • Musíte být opravdu zodpovědný/á a disciplinovaný/á tak, aby Vám nebylo třeba úkoly připomínat a abyste si práci dokázali sami zorganizovat a prioritizovat.
  • Bude třeba, abyste se uměli rozhodnout pro konkrétní řešení situace.
  • Efektivní smýšlení je pro nás také důležité – a to nejen co do časové, ale také finanční efektivity (umět zhodnotit poměr cena/výkon a dle toho vybrat nejefektivnější a nejekonomičtější variantu řešení).
  • Nesmí Vám vadit komunikace s lidmi různých sociálních tříd, pracovníky úřadů, dodavateli energií či řemeslníky.
  • Také budete potřebovat pracovat s nástroji MS Office (Word, Excel. Planner, One Note)
  • Samozřejmě byste měli mít zájem o nemovitosti a „technický zápal“, jelikož budete řešit různé opravy atp. Není nutné technické vzdělání, ač je výhodou – nadšení je pro nás cennější.
  • Nemovitosti máme napříč ČR, tzn. řidičský průkaz je nutností.

Nabízíme

  • Flexibilní pracovní dobu (po zaučení možnost home office 1 den v týdnu, rozvržení pracovní doby dle Vašich potřeb)
  • Rozmanitou pracovní náplň (vlastníme různorodé projekty v několika krajích ČR)
  • Mladý, přátelský kolektiv, který se vzájemně podporuje
  • Společné akce a teambuildingy
  • Benefity podporující zdravý životní styl (účastníme se různých sportovních akcí a podporujeme duševní pohodu)
  • Společné akce a teambuildingy (každý měsíc společně posnídáme, občas grilujeme aj.)
  • Multisport karta/příspěvek na telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • Práci v centru Prahy (s perfektní dopravní dostupností MHD)
  • Pololetní prémie za dobrou práci


Nástupní plat: 35.000 Kč  - 40.000 Kč 

Forma zaměstnávání: HPP/OSVČ

Nástup: asap

Společnost v číslech

Společnost v číslech

18

let zkušeností

24

realizovaných projektů

35

nemovitostí vlastníme

naše vize
ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů